Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Community FAQ

Welke soort berichten kan ik hier plaatsen?

Deze community is voor zorgactoren, bedrijven en partners.  

  • U kan vragen stellen over pilots, startups, collega's, best practices, events, ...
  • Aankondigen doen over events en initiatieven
  • Inspirerende artikels delen
  • Zoekertjes plaatsen

Controleer of er al een gelijkwaardige vraag bestaat - voordat u ze stelt. U kan vragen zoeken op hun titel of labels. Het is ook OK om uw eigen vraag te beantwoorden.

Vermijd alsjeblieft berichten die te subjectief en argumentatief zijn of niet relevant zijn voor deze community.

Het plaatsen van puur commerciële berichten wordt afgeraden binnen een community.   

Hoe plaats ik een nieuw bericht?


Klik in de rechterkolom op "Stel een vraag".


Hoe reageer ik op een bericht?

2 mogelijkheden:

  1. Ofwel klikt u op "Beantwoorden" onderaan het bericht.

  2. Ofwel klikt u op "Commentaar" onderaan het bericht.

In de eerste optie heeft u de gelegenheid uw antwoord volledig op te maken. In het tweede is dit niet het geval. De eerste optie is best voor langere antwoorden en/of antwoorden die opmaak vereisen. Het tweede is ideaal voor snelle, kortere antwoorden die geen opmaak vereisen.

Na het plaatsen van het bericht klikt u op "Plaats antwoord" 


Wil u geïnformeerd blijven van wat er gebeurt op de community?


Klik in de rechterkolom op "Blijf geïnformeerd". U wordt dan per email op de hoogte gehouden.

Waar moet ik op letten in mijn bericht?

Indien U vragen stelt of een verzoek post, vermijd dan onduidelijke of moeilijk te beantwoorden vragen. 

Om te voorkomen dat uw vraag wordt gemarkeerd en mogelijk verwijderd worden vermijd u het beste subjectieve vragen waar ...

  • elk antwoord is even valide: "Wat is uw favoriete ______?”
  • uw antwoord is aangeboden samen met de vraag, en u verwacht meer antwoorden: “Ik gebruik ______ voor ______, wat gebruikt u?”
  • er is geen probleem om op te lossen: "Ik ben nieuwsgierig of andere mensen zich voelen zoals mij."
  • we krijgen een open-einde, hypothetische vraag gesteld: "Wat als ______ gebeurde?"

Als u één van deze voorbeelden in uw motivatie kan toepassen voor het vragen van het volgende: "Ik wil graag deelnemer in een discussie over ______”, dan zou u dit niet hier moeten vragen maar via onze mailing lijst. Maar als uw motivatie is "Ik wil dat anderen ______ uitleggen aan mij", dan is het waarschijnlijk OK.

Wat moet ik vermijden in mijn antwoorden?

Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden . In plaats hier van voegt u een reactie toe op de andere antwoorden.

Antwoorden moeten niet gewoon verwijzen naar andere vragen. Voeg in plaats daarvan een vraag reactie indicatie toe "Mogelijk duplicaat van...". Hoewel het wel ok is om links naar andere vragen of antwoorden bij te voegen die extra relevante informatie toevoegen.

Antwoorden moeten niet gewoon een link geven naar een oplossing. Bied in de plaats de oplossing aan in uw antwoord, zelfs als het een kopie is. Links zijn welkom, maar moeten enkel antwoorden aanvullen, bronnen toevoegen of extra leesmateriaal toevoegen.

Antwoorden moeten geen debat starten Deze community V&A is geen discussiegroep. Vermeid aub debatten in uw antwoord omdat ze vaak de essentie van de vraag verdunnen. Voor korte discussies plaatst u best een reactie.

Wanneer een vraag of antwoord omhoog wordt gestemd zal de gebruiker die deze heeft aangemaakt wat punten krijgen, deze worden "Karma punten" genoemd. Deze punten dienen als een ruwe maateenheid van de community om hem/haar te vertrouwen. Verschillende moderator taken zijn gradueel toegewezen aan de gebruiker gebaseerd op deze punten.

Bijvoorbeeld, als u een interessante vraag stelt of een hulpvol antwoord geeft, wordt er op uw antwoord gestemd. Als het antwoord misleidend is zal het naar beneden worden gestemd. Elke stem voor genereert 10 punten, elke stem tegen trekt 10 punten af. Er is een limiet van 200 punten dat kan geaccumuleerd worden voor een vraag of antwoord per dag. De tafel op het einde legt reputatiepunten uit en de vereisten voor elke soort van moderator taak.

Waarom kunnen andere mensen mijn vragen/antwoorden wijzigen?

Het doel van dit forum is om een relevante kennis uit te wisselen tussen de In4Care leden.

Daarom kunnen vragen en antwoorden gewijzigd worden zoals wiki pagina's door ervaren gebruikers van deze website om zo de algemene kwaliteit te verbeteren van de kennis en inhoud. Zulke privileges worden toegewezen gebaseerd op het karma niveau: u kan hetzelfde doen wanneer u karma hoog genoeg is.  

5 omhoog stemmen, reacties toevoegen
50 omlaag stemmen
30 voeg tekstlink in, upload afbeeldingen
750 uw biografie kan gezien worden als een tooltip (mouse over)
50 verwijder eigen reactie
100 markeer als beledigend, sluit eigen topics
300 wijzig ieder bericht, bekijk beledigende markeringen
500 accepteer een antwoord
500 verwijder berichten
500 sluit topics
1.000 verwijder iedere vraag of antwoord

Blijf geïnformeerd

Over deze community

Deze community is enkel voor In4Care leden en dient om allerhande nuttige informatie uit te wisselen onder Zorghelden. Terug naar Help